13 Σεπτεμβρίου 2009

Προβλήματα εν ώρα εργασίας…

Σήμερα το πρωί μπήκα στην αίθουσα διδασκαλίας για να ρωτήσω τους καταρτιζόμενους του προγράμματος αν έχουν φέρει τα έντυπα που τους ζήτησα εχτές. Τίποτα το φοβερό, κάποια στοιχεία για να περαστούν στις καταστάσεις έτσι ώστε στο τέλος του προγράμματος να τους δοθεί ένα συγκεκριμένο πιστοποιητικό. Ωραία μέχρι εδώ…
Ενώ έβαζα τα έγγραφα στο φάκελο τους ρωτάω αν έχουν φέρει και τα χρήματα, σε κάθε άτομο αντιστοιχεί το ποσό των 60€. Δεν προλαβαίνω να τελειώσω την φράση μου και ακούω από έναν κύριο σε κατάσταση πανικού να φωνάζει και να λέει ότι θέλει τα λεφτά του πίσω τώρα. Απαντάω και εγώ ήρεμα λέγοντάς του ότι δεν μπορώ να σας δώσω τα χρήματα σας πίσω αυτή την στιγμή κύριε ΣΠ, θα πρέπει να περιμένετε να συνεννοηθώ με τον προϊστάμενο μου. Και τον βλέπω και γίνεται κατακόκκινος που λέω τώρα θα βγάλει καπνούς από τα αυτιά δεν υπάρχει περίπτωση, το έχετε δει και στα κινούμενα σχέδια, έτσι που λέτε έγινε ο ΣΠ.

Άρχισε να φωνάζει ακόμα πιο δυνατά και να μου λέει ότι όταν τα μαζεύατε τα χρήματα ήταν καλά ε; τώρα που σας λέω ότι δεν θέλω να παρακολουθήσω το πρόγραμμα γιατί δεν με αφορά και ότι θέλω τα χρήματα μου πίσω, μου λέτε ότι δεν μπορείτε. Εγώ λέει ο ΣΠ, βλέπω ότι υπάρχει άρνηση και ότι δεν θέλετε να μου δώσετε τα χρήματα μου.

Απαντάω και εγώ, κύριε ΣΠ δεν είναι ότι δεν θέλω να σας εξυπηρετήσω, απλώς σας εξηγώ ότι δεν μπορώ να πάρω μια τέτοια απόφαση χωρίς πρώτα να έχω ρωτήσει τον προϊστάμενο μου, δεν είναι αυτή η αρμοδιότητα μου.

Να τον πάρεις τώρα τηλέφωνο ακούς, με εξαπατήσατε, θέλω τα λεφτά μου πίσω. ΘΕΛΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ συνέχιζε ο ΣΠ.

Κύριε ΣΠ δώστε μου το τηλέφωνο σας και θα σας πάρει ο προϊστάμενος μου τηλέφωνο να σας εξηγήσει τι ακριβώς έγινε. Από ότι καταλαβαίνω συμπληρώσατε μια αίτηση για να παρακολουθήσετε το συγκεκριμένο πρόγραμμα και νομίζετε ότι έχετε εξαπατηθεί. Σήμερα είναι Κυριακή και δυστυχώς το γραφείο του είναι κλειστό. Προσπάθησα να καλέσω στο κινητό του αλλά είναι εκτός δικτύου αυτή την στιγμή. Θα είμαι πάλι εδώ το άλλο Σαββατοκύριακο ελάτε αν θέλετε να μιλήσουμε. Νομίζω ότι είμαι αρκετά συνεργάσιμη και προσπαθώ να σας βοηθήσω, δεν υπάρχει λόγος να φωνάζετε.

Τίποτα από όλα αυτά που του είπα δεν άκουσε, μόνο φεύγοντας με απείλησε ότι θα πάει σε όλες τις εφημερίδες και θα μας διασύρει. Αυτά και άλλα πολλά έβγαιναν από το στόμα του ΣΠ.

Είναι άξιο απορίας, πως γίνεται και η 19 καταρτιζόμενοι να λένε ότι η αίτηση ήταν ξεκάθαρη και ο ΣΠ να λέει ότι εξαπατήθηκε; Ας μου πει κάποιος, πως γίνεται ένας νέος άνθρωπος όπως ο ΣΠ να προσπαθεί να βρει εξιλαστήρια θύματα για να φορτώσει τις ευθύνες των πράξεών του; Είναι τραγικό, να νομίζει ότι είναι μεγάλο το ποσό των 60€ όταν γνωρίζει πολύ καλά ότι κάθε μέρα μετά την δουλεία, βρίσκονται όλοι μαζί για μπύρες και ούζα. Είναι κρίμα ο ΣΠ να μην μπορεί να καταλάβει ότι τα χρήματα που θα δώσει γι αυτό το πρόγραμμα, δεν έχουν καμία αξία μπροστά στις γνώσεις που θα αποκομίσει. Γνώσεις προς όφελος της προσωπικής του επιχείρησης, γνώσεις τις οποίες θα χρησιμοποιήσει έτσι ώστε στο μέλλον να κερδίσει περισσότερα χρήματα.
Και για να κλείσω το σημερινό συμβάν, πείτε μου, γιατί εδώ στην Ελλάδα έχουμε χάσει την υπομονή μας και ζητάμε τα πάντα να γίνονται εδώ και τώρα, χωρίς να σκεφτόμαστε αν όντως τελικά μπορούν να γίνουν.

Τα συμπεράσματα δικά σας…

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ & ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ - ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ



Μου λεν αν φύγω από τον κύκλο θα χαθώ
στα όρια του μοναχά να γυροφέρνω.
Και πως ο κόσμος είν' ανήμερο θεριό
κι όταν δαγκώνει εγώ καλά είναι να σωπαίνω.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός, πολύ μικρός για να τ' αλλάξω...

Μα εγώ μ΄ ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ.
Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ...

Μου λεν αν φύγω πιο ψηλά θα ζαλιστώ
καλύτερα στη λάσπη εδώ μαζί τους να κυλιέμαι.
Και πως αν θέλω περισσότερα να δω,
σ' ένα καθρέφτη μοναχός μου να κοιτιέμαι.
Κι όταν φοβούνται πως μπορεί να τρελαθώ
μου λεν να πάω κρυφά κάπου να κλάψω.
Και να θυμάμαι πως αυτό το σκηνικό
είμαι μικρός πολύ μικρός για να τ' αλλάξω...

Μα εγώ μ΄ένα άγριο περήφανο χορό
σαν αετός πάνω απ' τις λύπες θα πετάξω.
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ
Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό,
θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω
Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ,
σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: