18 Ιουνίου 2010

Are You Ready To Rock?



Το 1993 που έγινε η πρώτη συναυλία των Scorpions στην Ελλάδα ήμουν πολύ μικρή για να πάω να τους ακούσω. Το 2005  έμεινα έξω από τη μεγάλη sold out συναυλία του γερμανικού συγκροτήματος, καθώς και το 2009 δεν κατάφερα να βρω το πολυπόθητο εισιτήριο. Αισθάνθηκα πως τελικά δεν θα καταφέρω να δω από κοντά ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα. 
Μετά από 45 χρόνια στα μουσικά δρώμενα, πάνω από 100 εκατομμύρια πωλήσεις δίσκων και αμέτρητες συναυλίες σ' όλο τον κόσμο, ο θρύλος του ροκ αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να σιωπήσει.
Αλλά όχι έτσι απλά.
Το τελευταίο ελληνικό καλοκαίρι των «Σκορπιών» 2010.
Οι σκορπιοί ήρθαν ξανά στη χώρα μας και αυτή τη φορά ήμουν και εγώ εκεί!!!


Όταν μετά από χρόνια οι ζωντανές συναυλίες των Scorpions θα είναι μια ανάμνηση...
Όταν στο μέλλον η κραυγή «Rock you like a hurricane...» θ' αντηχεί στις ροκ σκηνές και στις κερκίδες των σταδίων με νοσταλγία...
Όταν η ιστορία του rock γράψει πως οι θρυλικοί «Σκορπιοί» έβαλαν τη λέξη "τέλος" στην καριέρα τους το 2010 με μια εκπληκτική παγκόσμια περιοδεία που σφράγισε και την Ελλάδα...
Όταν θα κρατώ για χρόνια το απόκομμα του εισιτηρίου μου που θα γράφει «Scorpions live 2010»
Τότε θα μπορώ να λέω «Ήμουν κι εγώ εκεί»!!!





Η συναυλία των Scorpions, μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Οι θρυλικοί  «Σκορπιοί» σε μία από τις τελευταίες εμφανίσεις της καριέρας τους (καθώς ως γνωστόν ανακοίνωσαν ότι σταματάνε) έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους.
Μια από τις συγκινητικές στιγμές της βραδιάς ήταν όταν τραγούδησαν το «Send me an angel» και το αφιέρωσαν στον Ronnie James Dio που έφυγε πρόσφατα από τη ζωή. R.I.P. :(((



Ακολούθησε το αγαπημένο μου τραγούδι «Holiday» και η συναυλία «απογειώθηκε» όταν τραγούδησαν το «Wind of change» και το «Rock you like a hurricane».



Οι "Scorpions" δημιουργήθηκαν το 1965 στο Ανόβερο της Δυτικής Γερμανίας, σημειώνοντας καταπληκτική πορεία και αναγνώριση από την αρχή της δημιουργίας του συγκροτήματος.
Δεκαεπτά χρόνια μετά την πρώτη τους εμφάνιση στην Ελλάδα, οι Κλάους Μάινε (φωνητικά), Ρούντολφ Σένκερ (κιθάρα), Ματίας Γιαμπς (κιθάρα), Πάβελ Μακίβοντα (μπάσο), και Τζέιμς Κότακ (drums) ανέβηκαν στη σκηνή και εγώ έζησα και πάλι τα εφηβικά μου χρόνια!!! 


Σας ευχαριστώ πολύ για τις αναμνήσεις που μου ξυπνήσατε λίγο πριν χαθούν στη λήθη….


 Scorpions - Holiday


Let me take you far away
You’d like a holiday
Let me take you far away
You’d like a holiday

Exchange the cold days for the sun
A good time and fun
Let me take you far away
You’d like a holiday

Let me take you far away
You’d like a holiday
Let me take you far away
You’d like a holiday

Exchange your troubles for some love
Wherever you are
Let me take you far away
You’d like a holiday

Longing for the sun you will come
To the island without name
Longing for the sun be welcome
On the island many miles away from home
Be welcome on the island without name
Longing for the sun you will come
To the island many miles away from home... 


2 σχόλια:

Άνεμος είπε...

Γειά σου ρε Ανεμούλα Ροκού!

Κάτι ξέρω εγώ και σε πάω τόσο πολύ!!!! Πρέπει να ήταν φανταστικά! Δεν είχα παρέα να πάω αλλιώς θα το ήθελα και γω πολύ!

Χαίρομαι για σένα που πέρασες τόσο ωραία. Το παρουσιάζεις πολύ όμορφο αλήθεια είναι!

Φιλάκια πολλά!

Ηχώ είπε...

Καλέ μου Άνεμε,

Η συναυλία των Scorpions ήταν μια μεγάλη έκπληξη για μένα καθώς δε περίμενα να είναι τόσο όμορφα.

Πέρασα καταπληκτικά!!!

Μα καλά γιατί δεν πήγες μόνος σου; Αφού όλοι μια παρέα γίναμε. Χορέψαμε πιασμένοι αγκαλιά με τα χέρια να ανεμίζουν ρυθμικά πότε δεξιά και πότε αριστερά.
Έζησα για δεύτερη φορά την εφηβεία μου :)

Τα μουσικά ακούσματα μου ήταν, είναι και θα παραμείνουν Rock!

Φιλιά Πολλά και σε σένα να περνάς όμορφα!