11 Ιανουαρίου 2010

Τα Επτά Θαύματα του Κόσμου

Μου έστειλαν το κάτωθι email και θα ήθελα να το μοιραστώ με όλους εσάς:
Ζητήθηκε από μία ομάδα μαθητών να γράψουν μια λίστα με αυτά που κατά τη γνώμη τους ήταν τα σημερινά “Επτά θαύματα του κόσμου”. Παρότι υπήρξαν κάποιες διαφωνίες, οι περισσότερες γνώμες αφορούσαν τα παρακάτω:

1. Οι Πυραμίδες της Αιγύπτου

2. Το Taj Mahal

3. Το Grand Canyon

4. Το Κανάλι του Παναμά

5. Το Empire State Building

6. Η Βασιλική του Αγίου Πέτρου

7. Το Σινικό Τείχος

Ενώ μάζευαν τα γραπτά, ο δάσκαλος πρόσεξε ότι μια μαθήτρια δεν είχε τελειώσει ακόμη το γράψιμο. Τη ρώτησε λοιπόν αν είχε κάποιο πρόβλημα με τη λίστα της.
Το κορίτσι απάντησε “Ναι, έχω πρόβλημα. Δεν μπορώ εύκολα να αποφασίσω γιατί είναι τόσα πολλά”. Ο δάσκαλος είπε “Πες μας λοιπόν τι έχεις γράψει για να δούμε αν μπορούμε να σε βοηθήσουμε”.

Το κορίτσι στην αρχή δίστασε μα μετά διάβασε:
“Πιστεύω ότι τα Επτά Θαύματα του Κόσμου είναι:

1. Να βλέπεις.

2. Να ακούς.

3. Να αγγίζεις.

4. Να γεύεσαι.

5. Να αισθάνεσαι.

6. Να γελάς.

7. Και να αγαπάς.

Η ησυχία στην αίθουσα ήταν τέτοια που θα άκουγες και μια καρφίτσα αν έπεφτε. Τα πράγματα που παραβλέπουμε σαν απλά και συνηθισμένα και που τα παίρνουμε για δεδομένα, είναι πραγματικά τόσο εκπληκτικά και άξια θαυμασμού.

Μία μικρή υπενθύμιση:
Τα πολύτιμα πράγματα στη ζωή δεν μπορεί να τα χτίσεις με το χέρι, ούτε να τα αγοράσεις.



Όταν ήμουνα μικρός
Στα όνειρά μου πάντα ερχότανε
Ένας άσπρος αετός
Με κοιτούσε και θυμότανε

Όταν ήμουνα μικρός
Μες στα κύματα δε μ’ ένοιαζε
Αν ο κόσμος είναι απλός
Ή αν έτσι απλώς εμένα μου έμοιαζε


Διαμαντένιος ο ουρανός
Τ’ άστρα στα μάτια της γυαλίζανε
Διαμαντένιος ουρανός
Κάτι φωνές μου ψιθυρίζανε

Αν κατάλαβα ακριβώς
Μου ‘πε πως δε θα ξαναρχότανε
Ο πρώτος κεραυνός
Από μακριά ακουγότανε

Έγινα βροχοποιός
Γιατί τα δάκρυα στερέψανε
Πάλι αστράφτει, κοίτα φως
Νιώθω σαν να με μαγέψανε

Έρχεται ο βροχοποιός
Πες του πως τίποτα δε χάθηκε
Μη λυπάσαι, κλαίει αυτός
Από έρωτα τρελάθηκε

Έρχεται ο βροχοποιός
Γιατί τα δάκρυα στερέψανε
Πάλι αστράφτει κοίτα φως
Νιώθω σαν να με μαγέψανε

Όταν ήμουνα μικρός
Όλοι λένε πως ξεχνιόμουνα
Στη βεράντα εκεί στο φως
Με κοιτούσες που κοιμόμουνα

Στίχοι: Παύλος Παυλίδης
Μουσική: Παύλος Παυλίδης
Πρώτη εκτέλεση: Παύλος Παυλίδης


Δεν υπάρχουν σχόλια: